İade & İptal Koşulları

CAYMA HAKKI

Pharma-Nat mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür.

Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.

ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödedigi tutar 15 iş günü içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.

ALICI,sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren (14) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde Pharma-Nat’e faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün ilgili madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır.

Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün Pharma-Nat’e gönderildiğine ilişkin nakliye teslim tutanağı örnegi ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 15 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez.

Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün nakliye bedeli SATICI tarafından karşılanır.

Niteliği itibarıyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler,kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.

Her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, piller, sarf malzemeleri(toner, kartuş, şerit v.b) ve cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Cayma hakkı sürecinde hizmeti tamamlanmış olan KAPIDA ÖDEME HİZMET tutarı ve NAKLİYE ÜCRETİ kesilerek ücret iadesi yapılacaktır.

Cayma hakkı kullanımında kanun kapsamına uygun olan iadelerde Pharma-Nat iade nakliye ücretini karşılamakla yükümlüdür.

Ayrıca,tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz.

Outlet ürünler kategorisinden alınan ve miadı 1 senenin altında olan ürünlerde iade kabul edilmemektedir. Bu bilgi ürün sayfasında da uyarı olarak verilmiştir.

Ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde tüketici, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 15 iş günü içinde ödeme tutarını tüketiciye iade eder.

Zarar görmüş paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Nakliye Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır.

Eğer Nakliye Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride vardır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Nakliye Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur.

Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile Pharma-Nat’in yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

ALICI, tüm şartları yerine getiriyor ve cayma hakkını kullanmak istiyorsa buradaki formu doldurarak tarafımıza cayma hakkını kullanmak istediğini iletebilir.

ALICI, Pharma-Nat tarafından sorununun çözülmemesi durumunda hakkını arayabilmek için Tüketici Haklarına başvuruda bulunabilir. ALICI, tüketici hakları konusunda detaylı bilgiyi tuketici.gov.tr adresinden alabilir.

Yukarı Çık İşareti